Saturday, November 15, 2008

INI TIDAK MUSTAHIL.

Saudara pembaca,
Saya hampir 3 jam berbual dengan Pak Habib (syed hamid) Ketua Bahagian keadilan Batu Pahat.
Sebagai seorang berusaha untuk membangkitkan PKR batu pahat itu berjaya, saya melihat banyak plan perancangan yang telah dan sedang di atur. saya bangga melihat usahanya itu begitu serius. Namun di dalam plan tindakan yang merancak itu, saya lihat PKR harus bersungguh sungguh jika ingin memenangkan kerusi Parlimen Batu Pahat.

Kepada saya, MP parlimen Batu Pahat akan menghadapi saingan yang sangat sengit dari PKR Pada pru ke 13, disebabkan bertambah kokohnya PKR, dan semakin berpecahnya UMNO, dan semakin retoriknya pimpinan di dalam UMNO bahagian Batu Pahat. Yang jelas mungkin akan menjadi suatu sejarah kelak apabila PRU 13 nanti PKR akan memperolehi mejoriti undi yang besar di Batu Pahat. Ini tidak mustahil.

No comments: