Wednesday, November 5, 2008

APA LAGI ?

Drs Zaid

Saya tahu, apa yang terkandung, walaupun banyak lagi yang saya tidak tahu apa yang di kandung oleh UMNO, dan apa lagi yang di retorikkan oleh pemimpin UMNO, dari dahulu ini ke masa kini. Saya tahu dan apa lagi yang saya tahu tentangnya adalah semacam rashia yang tidaklah di rashiakan oleh UMNO. Kini saya tahu, dan kita semua tahu mengapa UMNO barada di penghujungnya ? Apa lagi jika kita lihat dari dahulu hingga kini, jejak jejaknya masih berbekas dan bekas itu pengisinya adalah mereka yang banyak tidak tahu, apa yang kita tahu tentang UMNO,
Apa lagi, adalah merungkai kumpulan tulisan artikel yang saya garap secara harian, menerusi lintas langsong penulis dengan pengalaman yang menjadi catatan sejarah yang menyejarah, yang saya namakan Apa Lagi ?

Sekian terima kasih.

No comments: