Saturday, January 17, 2009

PROTOKOL (1 )YAHUDI

Saudara Pembaca,

Protokol 1.

Tanpa kata kata indah, kita akan memperkatakan tentang kepentingan setiap buah fikiran; melalui perbandingan dan deduksi kita akan mmempertikaikan fakta fakta berkenaan.

Sistem yahudi dari dua arah pandangan iaitu dari pandangan pandangan Yahudi ,sendiri.

3.Bilangan lelaki berperasaan buruk adalah melebihi daripada yang baik, mereka akan mentadbir dengan keganasan dan ketakutan dan bukan melalui dengan perbincangan akedemik. Setiap dari mereka mahukan kuasa, semuanya ingin menjadi ditaktor sekiranya boleh, mereka tidak akan mengorbankan kebaikan untuk ramai dan lebih mengutamakan kepentingan sendiri.

Apakah yang mengawal haiwan pemangsa yang dsebut manusia? Apakah yang menjadi pegangan mereka

Pada permulaan terbitnya struktur masyarakat mereka menghadapi kuasa kekejaman dan kekerasan, kemudiannya undang undang yang mana adalah kuasa yang sama dalam bentuk samaran, saya membuat kesimpulan bahawa secara semula jadi, hak bergantung kepada kekuatan. Kebebasan politik merupakan suatu idea bukan kenyataan, adalah perlu untuk mengetahui bagaimana menggunakan apabila ada keperluan bagi membuat umpan bijak untuk menarik sokongan ramai terhadap parti sendiri, takkala menjatuhkan parti lain yang sedang berkuasa.Tugas ini menjadi lebih mudah sekiranya pihak lawan sendiri dihinggap penyakit prinsip kebebasan atau apa yang dipanggil Lebralsme, dan demi sesuatu idea, aku sanggup mengorbankan sebahagian daripada kuasa, disinilah betul betul meletakkan kemenangan tiori kita;pegangan kuasa yang longgar ini akan serta merta, mengikut undang undang kehidupan, di ambil alih dan dikumpul walau sehari tanpa pemimpin, dan kuasa baru akan cukup sesuai untuk menggantikan kuasa lama yang dilemakan oleh Leberalisme.

Dalam pemerintahan kita, kuasa yang menggantikan pemerintahan Liberal adalah kuasa emas. Keadaan telah berubah sejak zaman kekuasaan Imam, Idea tentang kebebasan mustahil menjadi kenyataan kerana tiada siapa yang tahu bagaimana menggunakanya dengan berpada pada. Dengan memberikan sekumpulan manusia kuasa kerajan sendiri bagi suatu tempoh tertentu sudah cukup untuk menukarkan mereka menjadi kumpulan perusuh yang tidak teratur. Dari saat ini, kita akan dapati pertengkaran yang merosakan semua pihak yang tidak lama kemudian berkembang menjadi peperangan diantara lapisan masyarakat, ditengah tengah negara yang dibakar dan kepentingannya hancur bagaikan longokkan abu.

Samada negara itu tamat akibat huru hara ini, samada bantahan dalaman ini meletakkannya dibawah kuasa musuh asing, dalam apa apa keadaan pun ia boleh dianggap sebagai kekalahan yang tidak boleh diubah. Kini ia dibawah kekuasaan kita. Paksaaan daripada pihak Modal yang berada dalam gelanggang kita sepenuhnya, yang menghulurkan bantuan kepada negara terdesak yang mahu tidak mahu terpaksa mengambilnya, kerana jika tidak, ia akan mengalami kehancuran.

Sekiranya sesiapa yang bersikap Liberal mengatakan renungan ini tidak bermoral, saya ingin bertanya kepadanya, sekiranya setiap negara mempunyai dua musuh dan sekirannya penggunaan apa apa perlakuan dan seni konflik dibenarkan dan tidak dianggap tidak bermoral bagi musuh luar, contohnya keadaan sebenar tentang pelan pelan serangan dan pertanyaan tidak diberitahu kepada musuh, serangan pada waktu malam atau dengan bilangan yang lebih ramai, dengan itu bgaimanakah cara yang sama terhadap perosak struktur masyarakat perpaduan iaitu boleh dianggap satu musuh yang lebih teruk, dikatakan sebagai tidak bermoral dan tidak dibenarkan ?

Adakah mungkin bagi fikiran logic yang waras berharap untuk berjaya membimbing orang ramai melalui nasihat yang sesuai serta bersoal jawab, apabila bantahan dan pertentangan, termasuk yang tidak masuk akal boleh dibuat dan mungkin boleh diterima oleh orang yang kurang tahap pemikirannya ? Orang ramai dalam kumpulan dan dan orang ramai ahli kumpulan yang semata mata didorong oleh pelbagai kehendak, kepercayaan, tradisi dan tiori sentimental yang remeh temeh menjadi mangsa kepada perpecahan parti yang mengagalkan sebarang persetujuan walaupun berasaskan satu hujah yang lojik. Setiap resolusi orang ramai bergantung kepada nasib atau mejoriti,yang mana,tanpa mengetahui rahsia rahsia politik, telah menghasilkan beberapa resolusi tidak waras yang menunjukkan benih benih anarki dalam pentadbiran.

Sikap politik tidak mempunyai apa apa persamaan dengan sikap moral. Pemerintahan yang dipimpin oleh sikap bermoral bukanlah ahli politik yang mahir, dan oleh itu berada dalam keadaan yang tidak stabil ditahtanya. Sesiapa yang ingin memerintah mesti memerlukan bantuan sifat licik dan berpura pura. Kualiti yang paling baik dalam diri manusia kejujuran dan berterus terang, sebenarnya adalah tabiat buruk dalam politik, kerana ia membawa kejatuhan dengan lebih pasti daripada musuh yang paling berkuasa. Kualiti ini adalah sifat sifat pemerintahan Goyim; Sudah pasti tidak boleh di jadikan pedoman.

Hak kita terletak kepada kekuasaan. Perkataan hak adalah suatu fikiran Abstrak dan tidak dapat dibuatkan oleh apa apa, Perkataan ini tidak membawa makna lebih daripada : Berikan saya apa yang saya ingin, supaya dengan ini saya boleh membuktikan saya lebih kuat daripada anda. Dimanakah bermulanya hak? dan dimana pula berakhirnya? di mana mana pemerintahan negara yang mempunyai organisasi pemerintah yang lemah, undang undang yang umum dan pemerintah pemerintah yang telah hilang kekuasaanya akibat kebanjiran hak hak yang semakin berkembang dari Liberalisme, saya menemukan hak untuk menyerang yang baru sebagai hak pihak yang kuat. Dan untuk meniup hancur semua kekuasaan aturan dan undang undang yang ada, bagi membina semula semua institusi dan untuk menjadi ketua yang berdaulat bagi mereka yang memberikan kita hak kekuasaan mereka yang dilepaskan dengan sikap Liberal mereka.

Semua bentuk kuasa kita kini tidak menentu, akan menjadi lebih kuat daripada yang lain, kerana ia akan kekal terselindung sampai ke saat di mana ia menjadi cukup kuat, sehingga tidak kelicikan yang boleh menjatuhkkannya. Daripada kejahatan sementara yang terpaksa kita lakukan, maka akan lahirlah pemerintah baik yang tidak dapat digoncangkan, yang akan memulihkan semua perjalanan normal jentera kehidupan Nasioanal, yang hancur akibat Leneralisme. Kita lebih mengutamakan, bukan kepada apa yang lebh baik dan bermoral, tetapi kepada ada yang perlu dan berguna. Di hadapan kita adalah satu pelan yang telah dibentang dengan stratigek yang mesti diikut sekiranya kita tidak mahu menghadapi risiko melihat kerja kerja yang dibuat untuk berabad abad menjadi sia sia. Untuk membentangkan bentuk bentuk tindakan yang patut dilakukan, adalah perlu untuk mengambil kira sifat bangsat, kecuaian dan ketidakstabilan perusuh, dan sikap mereka yang tidak dapat memahami dan menghormati kebajikan mereka senriri. Perlu di fahami bahawa kekuatan perusuh adalah buta, tidak masuk akal dan tiada pertimbangan, serta tertakluk kepada beberapa cadangan daripada pelbagai pihak. Si buta tidak boleh memimpin si buta yang lain tanpa membawa mereka ke dalam jurang yang amat dalam, akibatnya ahli ahli perusuh, mereka yang berlagak, walaupun sepatutnya menjadi orang yang arif tentang kebijaksanaan, tetapi kerana tidak memahami keadaan politik, tidak dapat tampil kehadapan sebagai pemimpin pemimpin perusuh tanpa menghancurkan seluruh negara.

Hanya induvidu yang dilatih sejak kecil untuk memerintah dengan bebas boleh memahami perkataan perkataan yang terhasil daripada huruf huruf politik. Orang ramai yang ditinggalkan bersendirian, untuk bangun dengan sendiri akan rosak melalui perpecahan parti akibat kegairahan mengejar kuasa dan sanjungan yang menimbulkan kekacauan. Adakah mungkin bagi mereka dengan tenang dan perasaan dengki yang remeh temeh untuk membuat pengadilan, untuk menghadapi hal hal negara yang tidak.

Di campur dengan kepentingan peribadi? Bolehkah mereka mempertahankan diri mereka dari musuh luar? Ia sesuatu yang mustahil. Kerana pelan yang pecah kepada bahagian bahagian seperti kebanyakan ketua ketua perusuh, akan kehilangan semua faktor kesamaan, dan dengan ini tidak dapat di fahami dan mustahil untuk dijalankan.

Hanya pemerintah berkuku besi boleh mengembangkan dengan luas dan jelas pelan pelan sehingga boleh dibahagi bahagikan dengan betul di antara jentera jentera negara; di sini kita tidak dapat lari daripada kesimpulan bahawa bentuk kerajaan yang memuaskan bagi mana mana negara memerlukan kekuasaan yang terkumpul kepada seorang individu. Tanpa kuku besi muklak, tidak akan wujud tamadun yang bukan dipikul oleh orang ramai tetapi pembimbing mereka. Tanpa mengira siapa individu tersebut. Kumpulan perusuh ini ganas, dia menunjukkan keganasan mereka pada setiap peluang yang ada. Di saat mereka memegang tampuk kebebasan ia akan segera menjadi anarki, dimana sebenarnya adalah bentuk keganasan yang paling teruk. Kita harus membentuk golongan muda mereka yang bodoh, meminum alkohol, kelasikisme dari keruntuhan moral, wanita wanita kita mestilah berpoya poya bersama golongan Goyim, dan mereka mesti menjadi wanita sosialist, pengikut sukarelawan dalam kerosakan dan kemewahan. Kod rahsia kita adalah kuasa dan kepura-puraan. Hanya kuasa akan menakluki hal politik, kekejaman mesti menjadi prinsip dan kelicikan serta pura pura ditetapkan bagi kerajaan kerajaan yang tidak, mahu menyerah tahta mereka di kaki ejen kuasa baru. Kejahatan adalah satu satunya cara untuk mencapai matlamat, oleh itu kita tidak boleh berhenti setakat rasuah, penipuan dan khianat, apabila ia menjayakan matlamat kita. Di dalam politik seseorang harus tahu bagaimana merampas tahta tanpa ragu ragu dan menundukan mereka untuk mendapat daulat.

Doktrian membalas dendam adalah sekuat kuat cara digunakan, begitu juga ketegasan yang adil tanpa belas kasihan. Program keganasan dan kepura puraan harus diteruskan. Kitalah yang menciptakan perkataan kebebasan, kesamerataan dan persaudaraan, tetapi orang Goyim tidak mengetahui maksud sebenar kita. Kita harus menamatkan keamanan, perpaduan dimana mana dan menghancurkan negara Goyim. Diatas keruntuhan bangsawan Goyim kita telah membina golongan bangsawan daripada pelajar kita yang diketuai oleh Wang. Kita mesti menggunakan nada nada sensetif dalam minda manusia iaitu melalui ketamakan dan kebendaan sudah cukup untuk melumpuhkan inisiatif. kita harus pandai memujuk secara abstrak kepada kumpulan perusuh. Kemungkinan untuk menggantikan wakil wakil rakyat inilah yang telah meletakkan mereka di bawah kuasa kita, dan dengan itu memberikan kita kuasa untuk membuat perlantikan.

Rumusan dari protokol pertama ini adalah;-

Cara memerintah yang sebaik baiknya adalah dengan mengunakan kekerasan dan keganasan. bukan dengan perbincangan ilmiah, matalamat mereka adalah menguasai dunia dengan mengunakan segala sumber, dan sumber utama adalah politik dengan bertopengkan kepada hak, kebebasan, persaudaraan. Langkah untuk mencapai matlamat itu adalah dengan pembohongan dan menghalalkan sebarang cara bagi mencapai matlamat mereka.

No comments: