Friday, January 23, 2009

ADA YANG TAK KENA DAN SEMUA PUN TAHU: BILA PEMIMPIN UMNO CAKAP POLITIK WANG

Saudara Pembaca.
Saya tak berniat untuk membincang panjang hal ini. Pada saya semua tahu dalam UMNO ada Politik wang sebab itu diakui oleh pemimpin UMNO. Yang jelas ada ketua Bahagian belakon konon jika apa yang melanda seperti dibeberkan ahkbar, itu adalah tepat. Tapi saya jadi geli yang becakap itu pun main politik wang. Ada yang tak kena, semua pun dah tahu, tak payah nak belakon lagi. Makin banyak dia cakap ,konon konon nak atasi politk wang dalam UMNO, sebenarnya rakyat makin geli mendengarnya. kepada saya tak saja jadi geli, malah di batu Pahat tu ! saya jadi nak muntah melihat gelagat itu. Tapi tak apa sebab semua orang dah tahu, cuma nak tunggu masa aja.
Justru itu jangan banyak cakap. Rakyat tak suka omong kosong.
Rakyat nak realiti: Bukan pemimpin nak tunjuk pandai, tapi kosong. kawasan sendiri tak beres.

Selamat kepada pembaca untuk menyemaknya.
Terima kasih.., kerana anda adalah golongan yang dah tahu
dan mesti ada yang tak kena dengan mereka.

No comments: