Friday, March 13, 2009

RAKANNIAGA TEKUN : PEMOHON YANG GAGAL

Saudara Pembaca,
Sahabat saya dr. Amin memberitahu beliau menerusi syarikatnya ada memohon untuk menjadi rakan niaga tekun, telah berkali kali naik kepejabat berjumpa dengan pegawai tekun, satu demi satu perbincangan di buat dan satu pengharapan demi satu pengharapan di curahkan, Akhirnya kecundang, dengan memberi alasan Program rakan niaga rekun telah di bekukan.
Akhirnya 1,000 orang yang coba di bawa oleh Dr. Amin menerusi usaha programnya itu kecewa, yang pasti saya tahu 1000 undi akan berpihak kepada pembangkan tak lama lagi, pada PRU ke 13.
Itu lah kecuaian kakitangan kerajaan, yang menyebabkan mereka tak yakin dengan kerajaan.Bagi saya cukup cukup lah pengharapan yang bukan bukan itu di buang jauh jauh. Itu lah akibat daripada pemohon yang gagal, walaupun mereka layak sebagai rakan niaga, naum mereka di kecewakan. Selamat menerima Impak dari apa yang dirancangkan selama ini.

Terima kasih kerana membaca.

1 comment:

shaifulsafar said...

salam ziarah buat drs zaid,

untuk makluman, saya adalah rakan niaga tekun yang baru diberikan kelulusan sebulan yang lalu. permohonan sangat mudah walaupun sekarang ini saya masih bekerja makan gaji.