Thursday, March 19, 2009

PEMILIHAN UMNO : KABILAH NAJIB ATAU KABILAH PAK LAH

Saudara pembaca,
Macam macam sepak terajang politik meraka susun dan atur. Lembaga Displin membuat keputusan yang memberikan impak kepada parti, manakala di awal mendapatkan sokongan pencalonan berebut rebut masing masing nak jadi calon, manakala di hujung pemilihan ini pula sudah ada desas desus untuk membentuk dua kabilah secara nyata, iaitu kabilah pak lah dan najib.
Akhirnya rakyat menilai dan mempastikan memang benar UMNO dah rosak dan sedang menunggu masa runtuh. Untuk apa ada lagi kabilah ? mana dia telus, berterus terang, yang ada jerebus dan bolos bukan berterus terang tapi bergelap gelapan. Politik wang masih merayap walaupun telah di umum oleh lembaga displin setelah di jatuhkan keputusan kepada dato Ali. mereka memang dah tak takut lagi, nak jadi apa dengan umno jadilah, masalahnya mereka lupa bukan kerana UMNO nak jadi apa, tapi rakyat terus menilai dan SPRM sedang di uji tugasnya.
Kepada saya kabilah apa pun yang muncul dalam gelangang politik UMNO, tidak penting, yang penting saya dan rakyat mual dan muak dengan cakap pemimpin yang pembohong. Selamat tinggal kepada pemimpin pembohong. Saya akan tuntut pembohongan kamu itu di akhirat, sebab cakap tak serupa bikin.

Sayonara pemimpin penipu,
Terima kasih kerana mendengar dan merasakan emosi saya

No comments: